randåm

ordentlig icke-dag idag. jessica ramlade in här nån gång inatt men då sov jag som stenen.
vaknade inte förrän runt 11 (!!!!!), jessica nån gång innan tror jag. missade frukosten på hotellet så käkade inget förrän Bengan kom och knackade på 13 nån gång. då gick vi och käka lunch med honom.
efter det gick vi hem och la oss vid poolen, jessica gick upp efter ett tag men jag låg kvar och ChIlLaXa. inte ens sol på mig, bara för att det var skönt liksom.
man har ju semester.

ikväll har vi lovat o väcka christian som ligger och sitt rum och snarkar, och gå och äta nånstans.
blir måltid två gånger om dan ungefär.
lagom.
imorn åker vi till Costa Rica! Tamarindo! det tror vi blir asfett.
måste jobba lite på brännan asså.. och kolla på surfare.

bilder från idag och igår =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0