a brief moment of ångest

känslan är exakt denna: när man spänt fast sig i karusell man aldrig åkt tidigare. hjärtat har cp-panik eftersom man är livrädd egentligen, men man är ändå lugn för man har liksom inget val.
nu är jag faske mig fastspänd.

och jag älskar karuseller så det här lär bli asfettgrymtbästapadööööööööööör hur kommer det bli FATTA JESSICA vi åker IMORN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


kommer sakna i Sverige:

- knäckebröd
- mjölk direkt ur paketet
- keso
- godis
- sofia, david, hedda, adam, resten av pv, alla här hemma i husä, alla andra????!!?!
- min egna säng & mitt egna badrum
- svenska språket. skulle ej fått egen punkt om jag inte hört att det var dåligt med engelsktalande där borte
- aioli
- bregott
- big brother


saker jag kommer ogilla om vi skulle stöta på det:

- kackelackor och stora spindlar
- löss
- alla insekter
- gerillasoldater med blodiga knivar
- folk som vill sälja mina organ på svarta marknaden
- våldtäksmän & mördare (ständigt orosmoment oavsett geografisk plats)
- försäljare som luras
- ficktjuvar
- mayaindianer med domedagsprofetior
- medresenärer som tycker jag är töntig för jag har converse


jag VET inte varför det bara är jag och aldrig jessica som skriver..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0