dag 4 - so far




dag 4.
vaknade av oss själva klockan sju,
eller tror förresten att jag vaknade av att konstiga fåglar skrek, aja kände oss klara med sömn.
idag skulle vi ju till stranden!!!
sagt samt gjort.
så jäääla fint tyckte jag. jessica som var lite sjuk placerades i solstol medan jag vandrade stranden bort. blev väl en 30-40 mil. snackade med nån grabb om vart man skulle gå ut här i stan, eller han snackade och jag sa "yeah ok, yeah ok".

kom tillbaka. dega lite. jessica hängde lite sjukläpp. blåste rätt mycket och var röd flagg osv så efter en stund gick vi och åt frukost och sen hem till poolen. kurera schwenk osv.
så nu ligger jag på mammas sjal på en torr gräsmatta, lyssnar på latino-musik från baren, badar ibland, läser ibland, äter jordnötter (dom citronar sina jordnötter här, HELT OK), tar en riktig sån vilodag helt enkelt.

ikväll vet vi inte riktigt, ska keka o sånt I guess. probably ensamma eftersom majoriteten av resten är o spanar pyramider.
innan middan ska vi gå tillbaks till stranden och kolla på solnedgången är vår enda spikade aktivitet.

kunde ju haft det sämre.

Kommentarer
Postat av: Anonym

åååh så härligt!!

2012-02-25 @ 09:58:49
Postat av: Anonym

jaa du min skatt.Ser ut som om du är på en o.k plats s a s:-)//Mamma

2012-02-25 @ 11:00:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0