Mot Honduras

Åkt buss sen kl 7 imorse upp i bergen och in i Honduras, upp till en jätte mysig by?stad? som heter Copan. Imorgon ska vi åter kolla på fräna mayaruiner och sen ska vi rida häst har ja lovat Julia sen länge, det ska bli spännande :D
Just nu sittter vi uppe på takterassen på hotellet och pimplar olika lokala likörsorter med diverse damer och herrar från gruppen. Det bästa av två världar "Gubben med Hästen" eller "La Fruita"
Jag var lite trött efter allt spring i Mayaruiner igår så gick och la mig lite tidigare än Julia. Blir väckt av att Julia säger "Okej Jessica, va lugn nu, bli inte rädd!! men det kryper en jättestor skalbagge på dig!!!!!" 
"Jaha okej, nejmen usch...." *julia pilla bort den lite o kötta den med skon* 
"Vart är alla andra?!?!?!?!?!" frågar jag sedan förskräckt! 
"Nejmen de bor inte med oss"
"Jaha okej....." *somnar om* 
Det skratta jullan gott åt
Bild från precis nu när jag läser dagens industri för gamle Gösta som skulle kolla sina aktier

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0