juliagnellen

sitter och ljuger med jessica och christian på hotellet. har varit ätit cheeseburgare (uttalas kés-burjarä) med samma sällskap.
far o flyg vad kulinariskt. kurdinariskt???????????????????????
wiktigt gott faktiskt. god apelsinjuice med, fast dom envisas med 60 kilo is i den fantastiska saften, så dom pillade jag ut med två sugrör. likt voro de ett praktfullt par kinespinnar!
är så flink.

vet inte varför jag skriver egentligen, ända som hänt sedan sist är ju lite mat i kistan.
funderade lite på o skriva ett ordentligt sånt hatinlägg a la ordinarie bloggen men det blev jag avrådd ifrån.
de här bloggväggarna kan mkt väl ha öron..
skoja hatar inte nån ens, hatar dock:
- bönor och ris
- bartoaletter
- alla toaletter här egentligen asså kan inte bara spol-snurren snurra som i sverige =(((
- folk som vill sälja grejer till mig
- duschar utan varmvatten
- såna hårdtvålar istället för rinnande duschtvål ASSÅ.
vi måste dröja vid det här fenomenet lite.
FÖR DET FÖRSTA UÄK att gnugga sin kropp med samma tvål som nån annan???
FÖR DET ANDRA DEN ÄR SÅ JÄVLA HAL????? tappade den typ tre gånger när jag duscha förut ba duscha duscha duscha oj, duscha oj, duscha duscha oj, duscha OJ NU TAPPADE JAG DEN IGEN VISST AAAAAAAAAAAAHAAUUWEJKHLJ"NOI"NIOLNLLKNLJKJN
sprang runt i det där duschutrymmet kors och tvärs och jagade den där tvålen i säkert en kvart.
hahaha..... vilken syn.
skulle haft med hov. eller kastspö. eller ARMBORST det verkar så jävla fett.

nae ska fan sluta duscha. spela roll. mina trosor är slut också, mamma som ba Nej men ta med fjorton och köp nya där.
det får väl bli några schysta vävda av indianhår då för utbudet är inte gigantiskt här ska förtäljas.


förutom det är allting underbart.


Kommentarer
Postat av: Tina Andersson

Kul med tvålen, fick skrattanfall på jobbet, har bar fantasi och det gjorde det hela ännu bättre. Hård tvål=bra tvättmedel:-)

Kram

2012-03-12 @ 21:32:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0