tamarindo igen

Costa Rica.. TAMARINDO..
ae jag var så lycklig när vi kom fram. fet jävla strand, lite surfare, lite folk som säljer bärka, lite häng, lite gäng, lite bada, lite sola, lite äta på restauranger med servering i sanden, lite lagfest..
åh hade så kul på den. härjig och grann, härligt tyckte alla. åt, drack, badade, skrattade.
klyschigt=)

jessica testade att surfa med, jag avstod. fick en gratis lektion om jag ville av nån suspekt dude men det blev nek som sagt. fan vet ju hur jag blir när det går dåligt, vill inte visa den sidan för folk jag inte känner så väl..
de kanske vänder mig ryggen.

idag är vi i Arenal, inbokat här zipline (hänga i en lina över djungeln) och bada på nåt ballt ställe med varma källor.
där ska jag nå min härj-peak tror jag. finns rutschkanor och sånt?!?!?!?!?!?!
gu va fett.
funderar även på att boka in oss på rafting också, om kalle anka-pengarna räcker till vill säga.
Costa vad det Costa vill!! 

BILDER FRÅN TAMARINDO <33333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0