ska bo där

HEJE

Bocas del toro var det bästa stället jag nånsin besökt i hela mitt liv. roligaste fezteriet, roligaste människorna, plus att jag var jävligt rolig själv.
tyckte alla.
hahaha.
så jävla fjantbäst. aja. sjung o va glad!!
vänner för livet har jag funnit;
brian och hans hund bear. vi tyckte och tänkte samma om exakt allt i hela världen. jag och hunden asså.
SkOja.
dave som ägde bokhandelspingisbordsklubben. vi lärde honom hur man sa "fart" på svenska.
"excuse me, do you mind if I prutt?"
by all means.
och så en britt som hette tony; "I'm so glad I met you guys, you're right up there with all my favorite people in life
..serving them drinks."

vilket jävla svin.
slog mig i pingpong också.

.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0