annars jädrar

vi måste återgå till det där med molnigheten.

jag vet att ni i sverige har så jävla vår och sitter och glassar och grillar och ölar och fikar och traskar och blaskar och hoppar och skuttar och plojar och skojar och tjoar och tjimmar. ni kommer oundvikligen få färg på kinden, OCH DETTA FÅR INTE SKE.
det är VI som har varit utomlands.
det är VI som ska va brunast??????
det är NI som ska va blåbleka.
och VI som ska äga.

begrips??????????

printscreen från instagram för orkar inte pilla mät, skitsamma. detta var standardväderleken i Bocas, men det FANNS vissa undantag för ibland regnade det lite också.

nu MÅSTE jag packa, tänker inte va försenad idag. sista chansen att göra ett gott intryck på folk.
hoppas de är openminded nog att ändra den efter 4,5 vecka.
fatta om jag skulle stå där, färdigpackad och klar, FÖRST AV ALLA???
hahaha. så jag säger.

Kommentarer
Postat av: Tina Andersson

Välkomna hem-med eller utan bajsigt hår. Boka tid hos frissan? //Kram mamma

2012-03-26 @ 19:15:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0