en uppmaning

blir lite irri.

varför är det bara min mamma som kommenterar?
vet ju att det är fler som läser. ska ni läsa utan att kommentera KAN NI FAN DRA!!!!
vet hut asså. måste väl synas hur poppis man är, ingen vits annars.
så äre i centralamerika iaf, har man varit med om nåt riktigt fett ska man skrika det det högsta man kan. har man tur får man låna sån bil med högtalare på taket som åker runt i staden och gör reklam för olika grejer, så kan man sitta där och redogöra för nån "asfet pasta carbonara jag åt till lunch asså!!".

synd att det inte är muslimskt hära, då kunde man kanske klättrat upp i nån schyst minaret och inkluderat hur lyckad man är i morgonbönen. vore väl det ultimata.

okej hur kul - PRECIS NU kom christian fram till mig och visa sin "asfeta nya väska" han köpt.

I rest my case.

Kommentarer
Postat av: Alicia

Min ursäkt är att jag är för lat... Hehe

2012-03-18 @ 05:54:32
Postat av: Alicia

Fast nu när jag prova var det inte så jobbigt. Men hatar när man måste kolla på ett ord o sen skriva det för det blir alltid fel men nu hade ni ingen sån.. Bra det! Jag läser och avgudar er blogg varje dag! Ha det bra o var rädda om er! Kram allen

2012-03-18 @ 05:57:09
Postat av: Tina Andersson

Bli inte arg...Sön fm och jag rusar en trappa upp för att se om det finns nåt nytt att läsa.Blir lika glad varje gång ni har plitat ihop några rader.Vill höra mer, se mera! Kram mamma

2012-03-18 @ 11:21:38
Postat av: Per Karlsson

Hej Julia,



Tänker på dig varje dag och följer dina öden och äventyr på bloggen. Det verkar vara en härlig resa med upplevelser för livet. Ta vara på den här tiden och ha så roligt du kan. Det är bra med mig, jag ser fram emot att du kommer hem.



Kram Pappa

2012-03-18 @ 13:17:40
Postat av: Tina Andersson

Vi testar igen....//Mamma

2012-03-18 @ 13:23:07
Postat av: Anonym

djungeltelegrafen är min nya bibel och ni(för att vara diplomatisk) är mina idoler

2012-03-18 @ 23:23:33
Postat av: Sanne

Hej heeej! Tycker att bloggen är awesome när man får läsa om sina gamla treor som reser ute i stora vida världen, och tar feta bilder och skriver jeeete roligt!

2012-03-19 @ 09:23:59
Postat av: Jenny

Ni verkar ha det så jäla feeeeettt Julia!! NJUT innan det är back to BK..... kjaaam

2012-03-21 @ 16:44:24
URL: http://jnyohyes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0