siamesiska

granskade precis en bild noga och fann den rolig.

jag och jessica är verkligen en enhet här. handlar jag nåt, köper jag det till "oss".
äter vi middag med ett gäng och tar delad nota betalar hon och jag ändå tillsammans.
vi har tillochmed kallats för Drutten och Gena bakom vår rygg, "där kommer ju Drutten och Gena", har ingen aning om vilka Drutten och Gena är men tydligen äre från något gammalt barnprogram om en apa och en krokodil..
AJA kontentan är att vi verkligen är ett sånt RADARPAR i andras ögon. gör allt tillsammans.

..men ibland så skiljer vi faktiskt på oss. aa visst! det händer.
jag vill göra det, okej jag vill göra det, jaha, då gör vi varsin grej varförsej.

typ när jessica vill sitta vid bordet, och jag vill ligga i hängmattan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0