duger i krig

idag sa Magnus "julia du borde ha en flaska Jack Daniels med dig, du ser alltid ut som en bakfull rockstjärna".

awesomaste. förolämpningen. ever???????????????????

är som sagt i Tamarindo nu, fick nästan tårar i ögonen på stranden förut för att jag var så glad att vara här.
ska bo på en strand när jag blir vuxen=)
ja nä jo ja, jessica har ju som sagt redan redogjort för vårt läge, enda anledningen till att jag skrev var truth be told att berätta om rockstjärnegrejen. sååå kan väl lika gärna ge upp den här charaden och stänga av datorn o snarka istället. så blir alla glada och nöjda. alla glada! alla vann! inga sura miner!!
behöver sömn med, stannade av oklara anledningar uppe till tre inatt och steg upp 07. plus att en hård dag på stranden väntar imorn..
äntligen få jobba lite på brännan. vi kan höra alla där hemma ba Asså dom är ju inte ens bruna fast dom är utomlands, näe kanske inte men vi är jävligt kulturella.
idag så jag en hund i djup misär t.ex., skrev en bra dikt om det.
mycket hus har vi sett också, endel kyrkor, gator och sånt, byggnader, såna grejer.


midget samt giant.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0