Tamarindo

Somnade inte förns vid 3 så de va tungt att gå upp kl 7 imorse. Gick ner och skulle äta frulle, fick uppleva kris i frukostresturangen ist då pannkakorna va slut!!!! ameguu så olägligt!
Hetsa ihop den sista av packningen och hoppade på bussen.
Bussa o fick sitta i knarkkontroll i nån timme, åkte buss lite till o stanna på en vägkrog. de va också ett jävla bestyr, välte nästan bord o hade oss.
Kom fram till Tamarindo preciiiis då solen gick ner, de flesta hoppa i Stilla Havet medans jag satte mig i sanden och kolla på himlen.
Jag o Julle splittar rum med Christian och imorn ska jag och Christian åka morgonbåttur i djungeln medans Julia ska avnjuta en skön morgon med sig själv. Resten av dagen ska vi se om vi kan bränna oss mer än vad vi gjorde på Caye Caulker och på kvällen ryktas det om strandfest.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0