den sista färden

sitter o fryser i en hotellobby i Boquete.
ska det behöva va såhär kallt, näe, jag tycker inte det.
sen att man vaknar av mardrömmar flera gånger samma natt känns också onödigt.
å andra sidan hann jag ju sätta mig o blogga=)=)=)

Panama city idag, sista stället.
sjukt ju!!!!!!!!!!! va ska man göra sen.
åka hem.
äta knäckebröd.
och sen vill jag nog tillbaks.

ijallafall, officiell bussfest inplanerad eftersom det är Den Sista Färden för oss allesammans.
eller flygresan hem iofs, det har jag inte tänkt på. tror ni det vore populärt?
30 odrägliga svenskar - and no way out..
vilket jävla öde.
fast finns ju syrgas.

nu måste jag packa min väska. alla mina grejer luktar så obeksrivligt jävla unket.
jag också.
och det har inte varit sol sen tortuguero, ALLS.
och mitt hår ser ut som ett bajs.
annars är läget stabilt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0