lagfesten

Jessica hade mensvärk när det stora firandet av ingenting skulle inträffa, så jag fick vara utan min trogna bundsförvant denna kväll.
Gick rätt bra ändå. Stuvade in oss allihop i lusthuset i hotellets trädgård, som egentligen inte är ett lusthus. Mer en typ servering.
Ett hus med stolar och bord!
Arrangerade dessa på mycket väl genomtänkt sätt och sedan satte sig alla till bords nånstans.
Det var kul. Jenny avslöjade sin väl undangömda rap-talang och framförde 50 cents In da club heterdenväl och jag hängde på med det jag kunde (d.v.s. “go shawty it’s your birthday, we gonna party like it’s your birthday” och lite senare “so come give me a huuuug”)
Tjo o tjim i några glada timmar (o så svinger vi på sejdelen igen HEJ skål) innan klagomål framfördes av övriga hotellgäster. Så då fick vi antingen gå och lägga oss eller fortsätta Firandet Av Ingenting någon annanstans.
…så vi gick ner en 15 stycken till sjön och satt där vid nåt grustag och fortsatte sitta och ljuga (som christian alltid säger att vi gör; “jag och julia satt väl och ljög till halv 1 ungefär”)


Pratade om livsviktiga grejer. Skrattade. OSV. jag blev ärligt talat väl trött ett tag så la mig ner och skulle snarka lite.. Men då blev jag bara biten av myror, så det slutade med att jag var kvar sist av alla trot eller ej. Jag christian och en grapp som heter stefan.


Om jag vore totally honest skulle jag förtälja att jag och christian inledde en diskussion som tillslut urartade SÅ TILL DEN MILDA GRAD att han var så dum att jag blev så ARG att jag kallade honom efterbliven och gick därifrån & hem ensam i natten.


Men det skulle ju låta väldigt oroväckande.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0