men vi kommer tillbaks

kamrater!!

resan är slut. jag är Slaka-bonde igen.
dvs.: Djungeltelegrafen kommer sluta telegrafera.

för det första TACK till alla vi rest med för att vi har haft så himla kul. tack för all visdom ni låtit oss ta del av.
typ lärt oss vad Mirk är.
jessica får eventuellt skriva ett eget avskedsinlägg men jag tror vi känner typ lika.
att vi aldrig kommer glömma detta osv. på riktigt varit the time of my life.
det var fett sorgligt igår! fan! kommer sakna er!
verkligen. high-fajva med Bengan..
=(
jag grät faktiskt igår och jag gråter i regel inte. SÅ MYCKET tycker jag om er.

för det andra så skriver jag här igen, i min vanliga blogg.
den är typ som denna fast lite mera om nagellack och hårborstar och ponnys och bantningstips och mens och sånt där tjejer tycker om.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0