Granada

fan det träligaste med den här bloggen är att lägga in bilder.
och det är ju det ni tycker är roligast. förmodar jag.
så det kan hända att det inte blir nåra bilder i detta inlägg heller.
en får se.

AJA

jessica är kvar på stan, jag fick depress och gick hem. nedå inte på humör bara. så då gick jag ensam hem genom den livsfarliga parken med hungriga ficktjuvar och våldtäktsmän och definitivt några organtjuvar också. i korta shorts o en 2-3 öl i mig..
håller aldrig i rätten.
hatar fortfarande öl men kan dricka utan att se ut som jag sultat citron. jag tror inte att adam läser den här bloggen, men denna information är ändå tillägnad dig, karlsson.

vi är alltså i granada, nicaragua. riktigt flott hotell med pool som man provdoppade sig i tidigare under dagen.
förutom det gör vi inte mkt. kollar på alla STARKA FÄRGER på arkitekturen.
satt nog av pasteller för ett liv.
väldigt mycket hundar här, såg en som var besatt av demoner tidigare idag faktiskt. helt blåa ögon, asså fick hjärtklappning. klappade en tanig häst på en gräsplätt vid sjön också, sen kom några ungar springande och bara "ONE DOLLAR! ONE DOLLAR!"
en dollar för att pilla den fålen på mulen kan ni ju fetglömma killar. skulle va om den gick till havre isf. vilket det är kraftigt tvek på.

åt inget på hela dagen vilket resulterade i hetsätning av pasta på huvegatan för ett tag sen. hittade en hög andra efter en stund, satt och konverserade med dom. ett gatuband började jamma precis vid oss så då bjöds det upp till vals.
"dansa på gatan i Nicaragua - ONCE IN A LIFETIME!!!"
hahaha det här är kul också - christian köpte ett par marackas med ingraverade text av en försäljare.
bild på det ska ni faske mig få.
sen tappade jag som sagt livsgnistan, kan ha varit pga. volymen på xylofonen i det där bandet, och gick hem. sitter på hotellet nu med AC:n på jäla max, det tycker jag är skönt.
jessica säger att hon blir sjuk av luften AC genererar så den har vi aldrig på när hon är här..
stört paranoid är hon.
typ detta:

hon: jag har mensvärk och orkar inte va med ikväll.
jag: jooo ta en ipren =)
hon: men då kan jag inte dricka alkohol.

det blev ett grovt gapskratt pga detta, följt av vild diskussion.
är det farligt att blanda ipren och bärka?
och också: måste man dricka alkohol för att ha roligt.



nej.




"dom här ska med mig i graven."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0